Рукави для суднобудування, залізничного і автомобільного транспорту в Україні?

Де купити рукави для суднобудування, залізничного та автомобільного транспорту в Україні? - поширені запитання в мережі Інтернет. Машини різного призначення (вантажні, легкові, залізничний транспорт) активно використовуються як у побутових, так і в комерційних цілях. Тому ступінь зношеності компонентів і вузлів завжди відрізняються. Крім того, транспорт є засобом переміщення не тільки пасажирів, але й вантажів. Справність усіх елементів системи та механізмів – це гарантія ефективності та безпеки руху. Кожен вид транспорту влаштований по-різному, але у будь-якій системі є шланги високого і низького тисків.

Компанія ГАНЗА-ФЛЕКС пропонує купити:

У наших магазинах кожен клієнт знайде необхідну продукцію, зможе замовити виготовлення рукавів за індивідуальними параметрами і отримати якісне консультування. Придбати шланг (рукав) можна в магазинах Києва та Дніпра або звернутися за допомогою до наших фахівців у телефонному режимі.

Чому важливо, щоб не було витікань і рукави (шланги) були герметичними?

Залізничний або автомобільний транспорт може бути оснащений великою кількістю шлангів. Рукави в системі служать для переміщення робочих рідин (палива, гідравлічних олив та емульсій, газу) під тиском. Рідини, залежно від виду та призначення, виконують різні функції. При виникненні розгерметизації контуру виконання цих функцій знижується.

Коли йдеться про витікання ПММ важливо розуміти, що вони не тільки зменшують продуктивність і збільшують витрату пального, але ще й провокують аварійні ситуації. Допускати цього не можна. Тому слід:

  • Купувати рукави тільки у перевірених постачальників.
  • Довіряти свій вибір відомим світовим виробникам.
  • Виконувати встановлення нового шлангу тільки відповідно до інструкції. А краще звернутися до спеціалізованої компанії.
  • Систематично контролювати справність обладнання.
  • Стежити за роботою транспорту.
  • При виявленні сповільнення швидкості рекомендується провести повну діагностику контуру.
  • Якщо пошкодження шлангу було помічено в дорозі, слід самостійно полагодити його і після приїзду до місця призначення звернутися до фахівця.
  • Надмірний знос свідчить про те, що рукав підлягає заміні.

Поширені пошкодження рукавів:

  • Внаслідок неправильної експлуатації шланг зіпсувався. Це трапляється, коли техніка використовується в посиленому режимі, механізм і система перегріваються, а рукав розрахований на певну температуру і тиск. У разі невідповідності втрачаються властивості і з'являються незворотні руйнування матеріалу трубопроводу.
  • Природний знос. Тривале використання транспорту, навіть із дотриманням усіх норм, не дає гарантії того, що шланги прослужать понад заявлений термін.
  • Пошкодження при необережному поводженні. Найчастіше всі механізми транспорту розташовані близько один до одного. Трапляється так, що при ремонті одного вузла можна пошкодити сусідній.
  • Брак, складання з порушеннями, низька якість трубки. Подібні ситуації трапляються нечасто, проте зустрічаються.

Витікання РВТ виникають у двох місцях: у самому шлангу і в місцях його з'єднань. Візуально тріщину або недостатньо затягнуте з'єднання можна не помітити, але протікання робочої рідини буде видно.

Як вибрати рукави для суднобудування, залізничного та автомобільного транспорту в Україні?

Якщо Ви вже визначилися з місцем купівлі, вибрати продукцію можна двома способами: звернутися за консультацією до фахівця і зробити підбір самостійно.

Технічні характеристики РВТ (загальні):

  • Призначення. В описовій частині інструкції завжди зазначено, для якого обладнання призначений шланг. Існують різновиди щодо функціональності: напірні і напірно-усмоктувальні.
  • Параметри: розміри, припустимий і розривний тиск, діапазон температур, радіус вигину і т.д.
  • Матеріал, із якого рукав виготовлений. Найчастіше, це суміші каучуків. Гума з нітрильного каучуку має хороші властивості еластичності, стійкості до атмосферного, механічного впливу, вологості і багатьох інших речовин.
  • Конструкція для підсилення. Шланги оснащуються спеціальним підсиленням. Є рукави, де обплетення розташоване зверху рукава. Але найчастіше підсилення знаходиться між зовнішнім і внутрішнім шарами.
  • Робоче середовище. У документації завжди зазначено, які робочі середовища допустимі для даного типу шлангу.

Відновлення, ремонт рукавів для суднобудування, залізничного та автомобільного транспорту

Коли трапляються пошкодження, власник будь-якого транспорту задається запитанням: "Чи можна відремонтувати шланг і як це зробити своїми руками?". Результат вирішення проблеми залежить від характеру несправності. Варто зазначити, що у 80 процентах випадків ремонтувати трубопровід не вигідно. По-перше, це не доцільно з економічної точки зору, оскільки термін служби після ремонту буде недовгим. По-друге, якщо вже цілісність трубки порушена, то ймовірність раптового її розриву значно вища. В ремонт фахівці беруть тільки ті рукави РВТ, у яких тріщини розташовані ближче до арматури. Якщо дозволяє довжина, кінцеві з'єднання знімаються, зіпсована частина шлангу відрізається і кінець знову штуцерується. Але, як правило, довжина рукава цього не дозволяє, оскільки вона завжди підбирається строго за розміром. Тому якщо майстер каже, що економічно не вигідно ремонтувати шланг, то цього робити і не варто.

Компанія ГАНЗА-ФЛЕКС гарантує високу якість продукції, швидкі терміни виготовлення РВТ в Україні для будь-яких потреб. Зателефонуйте до нас прямо зараз за детальною консультацією!

Вгору