Пропонуємо декілька варіантів доставки товару

  • Самовивіз зі складів у Києві та Дніпрі
  • Доставка товару перевізником «Нова пошта»

Самовивіз зі складів у Києві та Дніпрі

Зверніть увагу! Більшість товарів завжди є в наявності, проте деякі позиції можуть знаходитися на різних складах у Києві та Дніпрі або перебувати в дорозі з Німеччини. Для максимальної зручності просимо Вас завжди заздалегідь звертатися за телефоном для обговорення замовлення. Наші менеджери нададуть максимум інформації та перевірять наявність товару на момент звернення.

Завжди будемо раді Вас бачити:

Пн - Пт з 8:00-17:00

  • Філіал в Києві: 03148, м. Київ, вул. Жмеринська, 26
  • Філіал в Дніпрі: 49019, м. Дніпро, вул. Ак. Белелюбського, 36А

Детальніше: Контакти

 

Доставка товару перевізником «Нова пошта»

Доносимо до Вашого відома, що доставка Новою поштою можлива виключно у відкриті відділення, в міста, що не перебувають під тимчасовою окупацією, та де не ведуться активні бойові дії.

Доставка до відділення дозволяє швидко отримати потрібний товар у найвіддаленіших куточках нашої країни. Термін доставки становить лише 1-3 робочі дні. Детально про строки, тарифи та найближчі відділення завжди легко та зручно перевірити на сайті компанії «Нова пошта».

Можлива також адресна доставка кур’єром Нової пошти. Завчасно уточнюйте всі нюанси кур’єрської доставки з представником Нової пошти, щоб впевнитися, що це саме той варіант, який Вам підходить. Пам’ятайте, доставка кур’єром займає більше часу, термін варіюється до 5 робочих днів. Підіймання габаритних вантажів оплачується окремо.

 

Способи оплати

Кожне замовлення потребує уточнення та підтвердження, тому наполегливо рекомендуємо звернутися до менеджера нашої компанії перед сплатою за товар. Навіть якщо Ви вже купували обрані позиції нещодавно і автоматично «повторюєте» замовлення, попередньо уточнюйте наявність та ціну.

Пропонуємо кілька способів безготівкового розрахунку для максимальної зручності

  • Оплата за реквізитами (IBAN)
  • Оплата через термінал самообслуговування на складах у Києві та Дніпрі або в будь-якому найближчому до Вас терміналі  EasyPay
  • Онлайн оплата через платіжну систему EasyPay за посиланням

Безготівковий розрахунок - це найбільш зручний та безпечний спосіб оплати як для підприємств, так і для приватних осіб. Оплата проводиться наступним чином: менеджер нашої компанії надсилає Замовнику рахунок-фактуру після обговорення та підтвердження замовлення. Оплатити рахунок можна у будь-який зручний для клієнта спосіб. Усі варіанти оплати виключно офіційні та прозорі.

 

Оплата за реквізитами (IBAN)

Рахунок можна сплатити у відділенні будь-якого банку, з розрахункового рахунку компанії Замовника чи навіть з особистого кабінету через онлайн-банкінг клієнта . Кошти зараховуються від кількох годин до кількох банківських днів. Для прискорення опрацювання замовлення обов’язково вказуйте в коментарях до платежу номер рахунку-фактури, а після проведення оплати надсилайте квитанцію-підтвердження про сплату.

 

Оплата через термінал самообслуговування на складах у Києві та Дніпрі або в будь-якому найближчому до Вас терміналі  EasyPay

EasyPay – це система миттєвих платежів. Перерахувати кошти без комісії можна через  будь-який найближчий до Вас термінал EasyPay, платіжні точки доступні по всій Україні. Зазвичай усі платежі відбуваються майже миттєво, протягом декількох хвилин. У випадку будь-яких питань щодо проведення оплати чи роботи терміналу звертайтеся на гарячу лінію служби підтримки EasyPay для уточнення деталей.

Термінали самообслуговування доступні також безпосередньо на наших складах у Києві та Дніпрі. Тут Ви зручно та швидко можете сплатити за товар прямо на місці. За потреби наші співробітники завжди допоможуть Вам внести кошти до терміналу.

 

Онлайн оплата через EasyPay за посиланням

Швидко та без комісії можна оплатити замовлення через платіжну систему EasyPay онлайн.

Просто відкрийте посилання для оплати за товар від ГАНЗА-ФЛЕКС, введіть код рахунку, що розташований у правому верхньому кутку, введіть суму замовлення із ПДВ, натисніть кнопку «Підтвердити». Після підтвердження нижче відкриється форма для введення даних картки платника. По закінченню введення даних натисніть на кнопку «Оплатити». Операція переказу буде завершена. Збережіть квитанцію про сплату.

Виникають питання? Звертайтеся безпосередньо за номерами телефонів, що вказані на сайті. Ми завжди і з задоволенням допоможемо Вам у вирішенні будь-яких нюансів!


Ваші переваги з HANSA-FLEX

Найкраща якість

Все під одним дахом

Скористайтеся перевагами повного асортименту гідравлічних шлангів і з'єднувальних елементів для гідравліки

X-CODE

Гнучкі монтажні бригади

Наші монтажні бригади завжди готові надати повністю обладнані візки для майстерень

Гнучкі монтажні бригади

X-CODE

Зведіть до мінімуму незаплановані простої обладнання з X-CODE

Все під одним дахом

Найкраща якість

Сертифіковані відповідно до DIN EN ISO 9001: 2015-го, ми дотримуємося найвищих стандартів якості

Вгору